فشار خون بالا رژیم غذایی چگونه بر آن تأثیر می گذارد؟


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

فشار خون بالا رژیم غذایی چگونه بر آن تأثیر می گذارد؟
شنبه 3 خرداد 1399 ساعت 10:26 | بازدید : 139 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

فشار خون بالا رژیم غذایی چگونه بر آن تأثیر می گذارد؟

 
من با خوشحالی دعوت از نمایشگاه بهداشتی مگا را با میشیلیس کفالویانیس ، "زندگی من" برای گفتگو درمورد موضوع بی موقع که مربوط به بخش بزرگی از جمعیت یونان است ، پذیرفتم: "فشار خون بالا و آخرین آخرین موارد مربوط به آن". به طور خاص ، به تعدادی از سؤالات پاسخ داده شد مانند:

فشار خون بالا چگونه ایجاد می شود؟آیا فقط تغذیه یا برخی از عادت های روزانه ما مسئول است؟مقادیر فشار عادی چیست وچگونه می توان فشارخون را با تغذیه مناسب درمان کرد؟
این گفتگو بطور جدی توسط پزشک آقای مستانورانتونیکیس برگزار شد ، که تمام اسطوره های موجود در مورد فشار خون را بر اساس پیشرفت های پزشکی فعلی اظهار داشت و توضیح داد.

آیا رژیم باعث افزایش فشار خون می شود؟
بحث با اینكه رژیم تا چه اندازه بر افزایش فشار خون تأثیر می گذارد ، آغاز شد و برخی از نمونه های معمولی از غذاهایی كه وظیفه مصرف فشار خون بالا را بر عهده دارند آورده شد. سپس نظراتی در مورد داروهای غیر دارویی وجود دارد که به کاهش فشار خون بالا کمک می کند ، به عنوان مثال کاهش مصرف الکل ، مصرف کافی پتاسیم و کلسیم و محدود کردن میزان مصرف سدیم.

آیا در مواد غذایی افسانه وجود دارد که فشار خون را کاهش می دهد؟
نکته بعدی اظهار نظر در مورد اسطوره های اطراف غذاهای خاص است که به خودی خود می توانند فشار خون را کاهش دهند. از این منظر ، توضیحات علمی معتبری که امروز معتبر داده شده است ، برطرف کردن هرگونه سوء تفسیر از تأثیرات واقعی برخی غذاها ، با تأکید بر پرتقال ، سیر و چای است. سپس ، در مورد رفتار مناسب تغذیه ای در رابطه با داروهایی که بیمار مبتلا به فشار خون بالا باید در مرحله درمانی از آن پیروی کند ، بحث شد.

رژیم مناسب برای درمان فشار خون بالا چیست؟
سرانجام ، رژیم مشهور DASH به تفصیل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت ، که در موارد فشار خون ایجاد شده اعمال می شود و جهت همه گروه های غذایی که آن را تشکیل می دهند ، جهت های خاصی داده شده است.

نتیجه گیری اصلی که در این نمایش به آن اشاره شد این بود که یک رفتار مناسب غذا خوردن همراه با یک سبک زندگی مناسب و ورزش می تواند در بروز فشار خون بالا پیشگیرانه و درمانی عمل کند.







|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: